Poprawa wizerunku

Firmy, które mają wizytówki Google, pozwalają swoim klientom na wystawianie ocen dotyczących działania tych firm. Klienci są czasem bezlitośni i wręcz za niezbyt duże uchybienia dają takie oceny, których firmy nie chcą. Opinie Google zdarza się, że są szczere i bardzo obiektywne, a innym razem są de fakto krzywdzące, więc w pewnych sytuacjach firmy decydują się na to, aby takie opinie usuwać, albo żeby kupować dobre opinie, które zrównoważą te złe.

Wiele firm kupuje opinie i wbrew pozorom to nie jest tak, że te opinie są kupowane tylko przez te firmy, które chcą się wybić. Tak naprawdę opinie kupują nawet te firmy z bardzo długim doświadczeniem i z wieloma różnymi ofertami. Niekiedy im dodatkowo jest opinii, tym w dodatku jest tych złych opinii, których firmy nie chcą. Wówczas w internecie pojawiają się wpisy zatytułowane „kupie opinie”. One pochodzą od firm, które chcą zakupić dla siebie dobre opinie, bo albo ich nie mają, lub mają dużo złych opinii i wiedzą, że przez to zrażają do siebie ewentualnych przyszłych klientów. Żeby tak się nie działo, chcą jakoś podreperować swój budżet opinii i w tym właśnie celu kupują je w różnych miejscach. Poprawa wizerunku w takim wypadku pozwala im zwiększyć sprzedać i przyciągnąć do siebie więcej klientów, którzy będą zainteresowani ich ofertą. To wcale nie jest taka trudna sprawa. Wystarczy jedynie zakupić odrobinę dobrych opinii i już mamy wszystko załatwione. Klienci nie są zdziwieni tym, że inni ludzie nas nie najlepiej oceniają, bo złe opinie rozpływają się zwyczajnie w natłoku tych dobrych i konkretnie można wpłynąć na to, jak ludzie taką firmę postrzegają.

Polecam: kupie opinie.