Jak dobrze wypromować swoją działalność? Znakomita marketing jest tak samo bardzo ważna jak wszelkie kwestie początkujące powstanie firmy. Bez reklamy nie ma klientów, bez klientów nie ma sukcesu. Na nieszczęście egzystujemy w czasach chaosu reklamowego.
Gdziekolwiek wyjdziemy – na każdym kroku widać wielkie bilbordy albo plakaty, które powodują poirytowanie i działają często w sposób odwrotny od zamierzonego. Warto zrezygnować z takich form promocji, gdyż najczęściej zwyczajnie giną w stosie innych reklam, a w przypadku złego ulokowania (przy ruchliwej ulicy) mogą być dosłownie powodem wypadków. Rezygnując z takich form promocji, do głowy może przyjść też marketing telewizyjna czy radiowa; te natomiast są fantastycznie drogie i mimo (w sytuacji promocji telewizyjnej) wysokiej skuteczności, powodują niemałe braki w portfelu. Duża ilość potencjalnych klientów korzysta dzisiaj z internetu – to właśnie tam najlepiej umieścić naszą reklamę. Marketing internetowy – jak to należy dobrze rozegrać? Najlepiej zacząć od czegoś prostego. Jako że wiele ludzi korzysta dzisiaj z popularnego Facebooka, można wykonać fanpage, który jest prosty w zaprojektowaniu i przez cały proces tworzenia jesteśmy instruowani. W promowaniu fanpage pomagają konkursy, na których można poświęcić jeden produkt do wygrania w zamian za udostępnienie strony. Jeżeli uda nam się to rozwinąć, warto zastanowić się o profesjonalnej internetowej stronie. Projektowanie stron internetowych należy już do trudniejszych obowiązków, natomiast w tym przypadku można skorzystać z pomocy profesjonalistę.
Więcej: wydawnictwo Lubelskie.