Jeżeli chcemy usprawnić funkcjonowanie naszej firmy na rynku, to z pewnością warto zainteresować się praktycznym rozwiązaniem, jakim jest podpis elektroniczny poznań. Taki podpis daje możliwość nam zdalne podpisywanie umów na różnych urządzeniach, wystarczy że będziemy mieli dostęp do sieci, a będziemy mogli stworzyć podpis na przykład umowy, a następnie przesłać ją klientowi czy też kontrahentowi do podpisu.
Podpisywanie dokumentów – co należy mieć świadomość tego?
Wszyscy perfekcyjnie dociera do nas, że ręczne podpisywanie dokumentów odchodzi w zapomnienie, ponieważ jest to sposób, który wymaga sporo czasu i zaangażowania, dlatego też coraz częściej stosuje się nowoczesne rozwiązanie, jakim jest podpis kwalifikowany poznań.
Należy zaznaczyć, że dzięki platformie internetowej, taki podpis elektroniczny uzyskamy w zaledwie kilku krokach, ponieważ tożsamość jest potwierdzana w czasie szybkie certyfikowanej wideo weryfikacji z konsultantem. Dzięki temu to bardzo szybko będziemy mogli podpisywać dokumenty, a następnie przesyłać je do swoich klientów czy również kontrahentów, którzy podobnie jak my stosując podpis kwalifikowany będą mogli złożyć podpis na dokumentach. Należy zaznaczyć, że podpis kwalifikowany jest przeznaczony dla osób fizycznych, jednakże pieczec kwalifikowana poznań jest odpowiednikiem podpisu przeznaczonym dla osób prawnych, a więc na przykład spółek akcyjnych czy również urzędów oraz instytucji publicznych. Zarówno pieczęć, jak również podpis służą w głównej mierze do pieczętowania dokumentacji firmowej, ale także wykorzystywane są przy wyciągach bankowych.
Zobacz również: pieczec elektroniczna poznań.