Kiedy skorzystać z oferty agencji reklamowej

Projektowanie opakowań to istotny krok – trzeba go utworzyć w sposób przemyślany. Opakowanie jest na prawdę często – jeżeli już nie za każdym razem – pierwszym kontaktem produktu z klientem. A wszyscy wiemy, jak ważne jest pierwsze złudzenie.

Nigdy nie mamy drugiej szansy, ażeby zrobić pierwsze wrażenie (więcej informacji na stronie: materiały reklamowe). To, jak zaprojektowano opakowanie, jak zapakowano produkt, ma zasadnicze znaczenie dla tworzenia u klienta tak zwanej percepcyjnej wartości produktu. Nigdzie indziej projekt wizualny nie wymaga od użytkownika natychmiastowej reakcji emocjonalnej tak jak między półkami. W tłumie konkurujących ze sobą towarów opakowanie musi przyciągnąć uwagę konsumenta, w ułamku sekundy opowiedzieć historię zawartości, wzbudzić zaufanie odbiorcy i przekonać go do wzięcia produktu do ręki i dokonania zakupu.
Projektowanie graficzne – znaczenie
Projektowanie jest jednym z zasadniczych elementów gospodarki cyrkulacyjnej. Jest to sedno cyrkularności. Tradycyjne projektowanie (jak też tradycyjna konsumpcja) ma na celu tylko zaspokojenie potrzeb użytkownika końcowego. Jeśli myślimy o projektowaniu dla gospodarki cyrkulacyjnej, musimy poszerzyć nasze horyzonty. Musimy brać pod uwagę nie tylko użytkownika końcowego, ale również wpływ naszego projektu na wszystkie aspekty i interesariuszy. Musimy również zidentyfikować i zająć się wszelkimi niezamierzonymi konsekwencjami naszego projektu. W projektowaniu opakowań na prawdę bardzo często brakuje szczerości w określaniu, czym szczegółowo jest oferowany przez nas produkt (sprawdź również: sprawdź więcej informacji o projektach graficznych). Jednym z największych błędów projektowych jest przedstawianie produktu jako zbyt doskonałego i raczej nierealistycznego. Często widzimy na półkach sklepowych, że na niektórych opakowaniach znajdują się herbatniki, które są oblane dużą ilością czekolady. Realnie w tym przypadku najczęściej kupujemy zwykłe herbatniki, a czekoladę powinniśmy bez wątpienia dodać sami. Jest to także częste zjawisko w dziale mleczarskim. Jogurty o najniższej zawartości owoców najczęściej mają narysowane wielkie, świeże, czerwone czereśnie. Projektowanie opakowań powinno być uczciwe, tak aby nie oszukiwać klientów.

Warto sprawdzić: www.aldo-kalendarze.pl/kalendarze-ksiazkowe-indywidualne