Działania marketingowe dla firm obejmują różnorakie elementy, których misją jest wypromowanie firmy oraz zdobycia nowych klientów, a więc poprawa wyników sprzedażowych. Oczywiście jednym z najważniejszych elementów jest marketing bezpośredni, czyli przykładowo gadżety reklamowe. Na gadżety reklamowe na prawdę często wybierane są kalendarze plakatowe, które są rozwiązaniem praktycznym.
Gadżety promujące firmę – co powinno się mieć świadomość tego?
Gadżety, które są wręczone jako upominki klientom, kontrahentom, jak również pracownikom własnej firmy, stanowią fajne nośniki treści reklamowych. Warto mieć na uwadze jednak, by wybierać przedmioty użyteczne oraz praktyczne, tj. kalendarze tygodniowe, które dostępne są w różnych wariantach oraz formatach począwszy od formatu A4, a skończywszy na schemacie A6. Przy tym, kalendarze mogą być personalizowane poprzez dobieranie odpowiednich dodatków, takich jak tasiemki z nadrukami, gumki do zamykania, uchwyty na długopisy a także wklejki wewnątrz kalendarza. Przy tym, kalendarze książkowe na okładce zawierają logotyp, który może być naniesione za pomocą różnorakich technik. Często stosuje się tak zwane tłoczenie znaku albo grawerowanie. Popularne jest również nanoszenie elementów metalizowanych oraz pozłacanych, jak także garbiki stosowane na grzbiecie kalendarza książkowego. Jak się więc okazuje, kalendarze są dostępne w rozmaitych formach, są to zarówno kalendarze ścienne, biurkowe jak też książkowe. W związku z tym klient może wybrać taki kalendarz, który najbardziej mu odpowiada.
Zobacz: https://www.iveno.pl/kalendarz-ksiazkowy-tygodniowy-a4-z-notesem